joi, 11 martie 2010

Avanti popolo!

Ha! Am titlul si n-am postarea...Gata, am gasit. Asa.
Veneam acasa, dupa un chiul de la work si ma gandeam.Si-mi venira cuvintele astea in minte. Pe fundal im suna telefonul de serviciu. Francezul/arabul/strainul ce natie o fi el care ma cauta de zor ptr o garsoniera. L-am ignorat. Avanti popolo. Cred ca citesc prea des 24-fun si rubrica de inceput. La zapada! Asteptand cu M tramvaiul am ajuns sa facem un om de zapada. E tocmai buna de asta. Om de zapada cu 2 nivele, bile, niste chestii de forma nedefinita, de fapt, si cu un nas ce tot cadea (pe model Maical) si una bucata pula mare. Ca nu putea lipsi daca m-am apucat sa fac oameni de zapada cu M. Doi oameni la costum, eleganti, aranjati, facand oameni de zapada cu pula pe marginea drumului. Eu si mai si, rulam bulgarele cu manusi de piele si gentoi pe umar. A iesit frumos baiatu'. M-as duce in parc sa fac unu mai mare...
Deci, la zapada oameni!

Niciun comentariu: