duminică, 28 martie 2010

recensamantul masinilor albe din bucuresti

Vorbeam de curand de un deja-vu in care in centru era o masina alba cu nr b99hey. Azi am dat peste b98hey. Culmea, tot alba masina. Numai ca la asta n-am apucat sa vad ce marca era. Oricum, ceva in genul BMW, Mercedes... Era la Armeneasca. Fara deja-vu, de data asta, dar ma face sa vreau sa gasesc toate hey-urile din Bucuresti.

In rest, doar agitatie. Am atatea de facut, incat ajung sa nu mai fac nimic ca nu stiu de care sa ma apuc mai intai. Am chestii ptr BYP la marketing, am chestii ptr BYP la proiectul nostru din aprilie-mai, am plecarea in Bulgaria, am chestii personale si mai am si internship-ul. Si cam toate sunt la fel de importante. Mi-am propus ca in luna aprilie sa fac tot ce pot ca sa devin mai organizata, ca sarcina din cadrul byp-ului, pe fiecare luna, dar si ca stuff to do and solve ptr mine. Nu mi-ar strica. NU ca acum. Macar am inceput sa fac listute.

Am inceput sa descopar chestii nice to do in B cu bani putini. Mai noi merg la teatru cu 6 lei, ca se pare ac la tnb trebuie doar sa mergi la casa de bilete, sa zici ca vrei un bilet ptr student si ti se da. Nicio legitimatie, niciun act, nimic. Foarte tare. Plus deja cunoscutele cinematografe cu preturi intre 5-10 lei. Plus plimbarile organizate de mine prin Bucuresti ptr a redescoperi locuri minunate. Azi aveam programata plimbare pe Calea Victoriei, dar mi-a stricat-o ploaia. NU am ajuns decat in /cismigiu, unde nu am facut decat sa sperii gugustiucii. Apoi Mecul ne-a mancat. Filmam miercuri. Proiectul incepe sa prinda contur. Aseara, am fost tot prin Cismigiu. Si-n ce fel. Cantam "How deep is your love" si ma plimbam cu o lalea in mana, pe care am plimbat-o prin tot centrul Bucurestiului, la vedere (a se citi un post de prin preajma 1 martie, ca eu umblu cu florile prin geanta), si fix cand am ajuns in fata blocului am decapitat-o. Acum sta pe undeva printr-un paharel prin casa, asa decapitata. Era si pacat de ea...
Mda...am recitit si n-are sens ce-am scris...but fuck it! Cam atat. Am vrut de fapt sa scriu de masina, ca sigur uitam de intamplare...sigur le uitam pe toate. In ultima vreme nu mai reusesc sa retin multe...

Niciun comentariu: