joi, 17 decembrie 2009

Noaptea

Ieri seara am fost la un party prin centru. Nimic deosebit. Desi a fost dragut per ansamblu. Desi daca iau la amanunte sigur gasesc destule aspecte naspa. Dar n-are sens...ca a fost tare. Muzica aiurea dupa gusturile mele...dar aveau boxe aia pe la club. Si-am dansat pe boxe. Nu mai dansasem de mult. Foarte mult timp chiar. Si-am avut si companie misto. Asa ca trec peste ce nu mi-a placut. Si-am dat si de-un tip dragut. Da' tare frumusel. Care ne cam urmarea. Asa ca l-am bagat si pe el in seama. Poate, poate. Numai ca era nehotarat, se baga in seama cu toate. Si desi eram eu hotarata sa-i cer numarul cand plec n-a iesit faza. ...like always. Mda. Trecem peste. Bine ca era pe acolo si mi-a facut seara mai frumoasa...ca ma bine-dispune sa vad baieti draguti prin jur. Doar sa-i vad si mi-e de-ajuns. Iar in drum spre casa, in taxi, am rulat cu Guess Who la radio. Locul potrivit. Chiar ca. Imi place noaptea...si sa ma plimb noaptea prin oras. Orice anotimp. Imi pare rau ca nu prea am cu cine. Dar e foarte tare. Fie ca e pe jos, fie ca e cu masina. Frumos a fost in alea 5-7 minute pana acasa in taxi cu Guess Who in boxe.
"...ca timpul trece dintr-un foc, ma plimba din loc in loc..."

3 comentarii:

Andi spunea...

Sunt de acord cu tine referitor la plimbarile noaptea. Nu pot sa ma gandesc la o modalitate mai buna sa ma relaxez, plus ca daca esti cu masina mai e si niste muzica deci climax garantat. Azinoapte am mers cu cauciucuri de vara ca pe patinoar ... mai aveam putin si bagam triplu tulup direct in dambovita :). Cand n-ai cu cine da-mi un semn si ne dam de-a dura prin intunericu' bucurestean.

/c. spunea...

Interesanta invitatie. Voi incerca sa nu uit de ea in noptile cand n-am somn.
Eu am ramas marcata de mersul cu bicicleta noaptea, dar nu prin B. Desi vreau ca pana la vara sa incerc si chestia asta. E cred ca si mai tare decat plimbatul cu masina.

Andi spunea...

N-am incercat bicicleta noaptea da cred ca e jmecher, poate mai mult vara. Invitation stays open.