luni, 14 decembrie 2009

"ba, m-auzi?"

Am niste draci de-a dreptu' minunati. N-am cuvinte acum pentru ei, de fapt. Da's de pastrat. Draci de draci. N-am stare, imi vine sa urlu. Si-i de bine. Can't explain it. Da' pot sa fac orice, da' chiar orice in starea asta. Tre' sa fac o ancora pe momentul asta...sa o scot stare la suprafata de fiecare data cand e nevoie. Ce draci. Maaaa...sunt geniala cand am draci. A pierdut M. cartela la garderoba si trebuia sa stam pana pleaca toti. Pa' dracu. Cred ca am gandit eu stramb....ca m-au luat dracii de cand am vazut ca M se repede spre garderoba la 5 secunde dupa ce s-a terminat cu cantatu'. Eu voiam sa mai stau, sa mai ascult o muzica, sa beau si--o bere...in linste...nu ca la muzica, ca la turma in inghesuiala ma-sii. Si-am mai mai stat. Ca n-ai cartela sa-ti iei hainele. Pana m-au luat dracii si mai rau si-am inceput sa ma uit pe jos si gasesc in mama ma-sii cartela. Noroc in draci. C-asa am eu. C-am tata ce vegheaza...asa simt. DA' am noroc, frate. REstu e futere de viata...norocos, da' tampit.
Si-am gasit cartela. 219. M isi aduceaaminte ca era 218. DEci aia trebuia sa fie in mama ei. Si ma duc fulger la garderoba...o las pe Cristina pe unde era si incep draci si mai rau, asteptand. Alea acolo pierdeau si-amestecau haine in prostie. Stateau saracii oameni si asteptau. Luati-va noroc maaa.
Daca ma tine starea si reusesc s=o conserv sunt geniala. Ma jur. Minunata stare.
L-ascult pe Cedric acu'. Nu mi-a placut concertu'. Sau a fost in regula, dar nu m-a miscat cu nimic. E mult, cred, sa zic ca nu mi-a placut. Am zis la inceput ca nu cred ca-mi va placea albumu' prea mult. Da' e de bine acu' la dracii mei. Merge fix.
Ah....si-n drum spre casa am ascultat niste beaturi jmechere. Da' f jmechere. Ca l-a reperat unu pe M. prin multime si i-a pasat un cd. Si ascultam pe drum. Eu imi ziceam of-urile, urlam si mai injuram, M baga pe muzici...geanial, frate. Injuram, habar n-am , da'mi venea sa=-njur si imi iesea. Si eu nu stiu sa-njur. Da' ce bine merge pe starea asta. Mama, ce-mi place.

Niciun comentariu: