marți, 8 decembrie 2009

Ghici!



Nu zic mai mult, nu stiu sa fac recenzii inca. Imi place si e fix ce trebuie. Atat. As zice ca m-am tripat pe piesa plus video, dar urasc cuvantul...deci e in ascultare on and on si chiar si cand opresc winampul tot ruleaza in capul meu. In curand va rula si cu imagini.

Am fost cu mama azi pan' la Muncii. Si ne-am oprit amandoua la buticul cu ziare, ea sa cumpere Tom si Jerry, eu GSP-ul. Ea n-a gasit. Mie mi-au fost oferite doua ziare chiar...oricum nici pe ala singur de l-am luat nu l-am citit. Cred ca am fost usor tepuita, ca pe dvd nu gasesc decat video-ul si eu ramasesem cu impresia ca tre' sa fie si "proba audio"...habar n-am care e faza...Daca am dat 8,99 lei doar pe un video plus un cd d-ala naspa si o foaie de hartie, nu-mi prea place. Trebuia sa iau doar Spike...dar am zis ca fac o jmechrie...ca oricum n-aveam "probe audio". "Ramanem prieteni" nu-mi place in mod deosebit, doar cateva piese pe acolo. Am realizat ca mor de dor sa ies pe strada cu castile in urechi si cu cd-u in cd player sau mp3 player macar. Dar cum nu sunt sanse ca cd player sa isi mai revina vreodata, iar mp3 player si-a gasit veacu' in dk...slabe sanse sa fac asta anul asta. Pun totusi pe wishlist-ul meu lung asta..sa imi cumpar un cd/mp3 player (da' d-ala de citeste cd-uri)...as prefera Sony, ca pe firma asta "m-am tripat" :)), dar cred ca voi opta ptr un jaf, de orice fel, d-ala la 50 lei...numai cd player sa fie...ca macar alea se gasesc mai usor decat un cd player sony sau panasonic.
Ca tot veni vorba de lista mea mare de dorinta si lucruri pe care vreau sa le cumpar (din primul meu salariu)...pai e mare lista. Atat de mare ca daca as avea, sa zicem un salariu de vreo 1000 euro pe luna, cred ca e deja cheltuit pe primele 3-4 luni. Am in gand ca pana la sfarsitul lui 2009 sa imi pun pe hartie toate chestiile pe care vreau sa le cumpar din primul salariu :)

Un comentariu:

Andi spunea...

Haha si io m-am simtit tepuit la ce citisem pe cd mai ales ca spike nu aveau dar asta e. Oricum thums-up pt video si melodie. Ziarul l-am aruncat fix in tomberonul pe care scrie hartie de langa ghereta de ziare la diham.