luni, 28 decembrie 2009

My Danish skies

Eu am inceput blogul asta ca blog de fotografii.
Blog cu poze cu ceruri. Ca asta imi place cel mai mult.

Ma pierd uitandu-ma la cer. Si mai ales la soare, la apusuri, ca pe astea le am la indemana, ies pe balcon si vad. Cand eram mica plangeam dupa soare la apus. Si am ramas si voi ramane indragostita de cer si soare si nori si formele ce ies din combinatia asta.

Asa ca fiind sfarsit de an, cum toata lumea face liste cu ce au facut ei bun si rau in anul ce-a trecut, eu voi face album cu poze cu cerurile mele. Ca asa le zic eu. Sunt ale mele, eu le-am suprins, raman pe vecie asa.

Avusesem in minte sa pun ceruri din 2009, dar facand o selectie cu cerurile din perioada stata in Danemarca am realizat ca numai alea imi ocupa un post. Sunt in ordine inversa, sau ordine aleatorie, de fapt, ca s-au asezat ele cum au vrut, sunt cateva si din Suedia si de prin plimbarea mea pana in Estonia. Asadar, priviti!


























Plus bonus, doua facut de altcineva, de la Marea Nordului cred ca era. Unde am vazut atunci pentru prima data cel mai frumos cer. I was mesmerized.

7 comentarii:

Daniela spunea...

Sunt niste fotografii absolut superbe:)).

Enjoy spunea...

de ce nu iti faci cont pe deviantar? ai poze remarcabile care vor fi foarte apreciate

http://dharmaint.deviantart.com/ -> uite pagina mea ca sa-ti faci o idee cum arata pagina unui amator.

/c. spunea...

Multumesc, amandurora.

Am Cont pe DA. Acum pe 2 ianuarie se fac 2 ani deja...numai ca l-am ignorat, lately..si oricum nu ma incanta asa tare ideea sa primesc comentarii. Stiu si eu ca sunt poze frumoase...e aproape imposibil sa nu iasa ceva frumos cand ai cerul al dispozitie. Tu, ca persoana, trebuie doar sa fii pe faza.

worsakeend spunea...

adevarat impresionante, mai pune :P

Andi spunea...

Your pictures are breaking my heart. Very nice.

/c. spunea...

bai, baieti, ma faceti sa rosesc, asa un pic :)
O sa mai pun, Ionut. zilele astea...cerurile romanesti din 2009.

Anonim spunea...

Daca limita e cerul, io-s deja cu capu`n nori!:))