luni, 7 decembrie 2009

nena si cuierul

Stau cu fereastra de pe blogger deschisa de la 6 jumate-7 de cand am ajuns acasa...si nu am mai apucat sa scriu...Scriu pe alte bloguri si nu mai apuc pe al meu. Da' nu-i asa rau..ca ma tin ocupata. Si-mi place.
Azi mi-a fost data o mare teapa. Trebuia sa ma vad la 6 la dna Ghica cu una sa ii inchiriez o garsoniera foarte misto si la pret tare bun. Si nesimtita nu a mai venit. O sun eu pe la 6 fara 15, telefon inchis. Mai sun o data, la fel. Ma asez pe treptele din fata cazinoului, unde trebuia sa ne vedem si incep sa ma gandesc cum sa ii zic proprietarei...care tocmai ma sunase sa-mi spuna ca a ajuns si daca am nevoie de ajutor cu strazile, vine ea si ma asteapta. Colegu' ce venise cu mine radea...el a mai patit d-astea...ca e mai vechi decat mine. Eu cred ca eram amuzanta...la ce fata facusem. Cred ca maine o sun pe nesimtita si-o injur...sau ii trimit mail. Nesimiti oameni. Si eram asa entuziasmata ca fac inchirierea, ca ies bani, ca o rezolv pe gagica...sper sa nu isi gaseasca in veci garsoniera...sau sa dea de vecini naspa, sau sa o dea proprietarul afara la o luna dupa ce isi gaseste, sau orice, numai rau sa-i fie.
A fost mai bine azi...agitatie, dar in regula. Am mai socializat cu colegii, a venit si colegu' cu banii de la inchirierea de joi, incep sa prind si sa ma obisnuiesc.
Am din ce in ce mai putin timp si culmea, nu sunt deloc obosita, nu asa cum as fi crezut ca as fi daca as lucra 8-9 ore pe zi, apoi as face chestii ptr ong-ul meu, m-as vedea cu colegii la om-uri, la training-uri si altele. Dar incep sa imi folosesc timpul pe care il am...Nu prea mai am timp sa ma vad cu prietenii...incerc sa le gasesc si lor timp. Da'-mi place agitatia asta...for now.
Duminica am fost tot pe drumuri. Credeam ca o sa stau si-o sa lenevesc in pat, dar m-am trezit ca saptamana trecuta, la Train & go, ii promisesem lui Alex ca merg la trainig-ul lui sa ii fac poze. Asa ca m-am urnit la drum, am trecut pe la sectia de votare, bagat o dunga de vreo 4-5 stampile intre Geoana si Basescu, apoi la training, am pozat si-am adormit pe o canapea in spatele unui cuier, asteptand sa ma sune mama si fratele ca sa merg la unchi la petrecere de nume. N-am mai mers ca oricum n-aveam chef de ei si ma luase o stare naspa de raceala cu durere de gat. Asa c-am plecat acasa. Acasa mi-am demonstrat a nu stiu cata oara ca sunt antitalent la facut sodou...habar n-am cum de nu imi iese niciodata...
Azi am aflat ca joi, pe 10 e un super concert Alexandrina cu invitat special Silent Strike. La Silver Church. Tare as merge.
Maine iese Guess Who si Spike cu Gazeta...sper sa nu uit sa intreb macar. Bine ca mi-am adus aminte...ca sigur uitam maine sa cumpar. Am scris, nu mai uit.
And I'm out.

Un comentariu:

worsakeend spunea...

sa revii sa ne spui cum ai stresat-o pe tipa aia care a uitat sa mai vina sa inchirieze garsoniera :P