marți, 2 februarie 2010

Dirrrty



Ieri, mergand spre casa, pe Basarabia, ce imi e dat sa vad? Eram aproape de Bariera, unde e un magazin TCM. Acolo, dupa magazin e un spatiu viran. Asa e de cand ma stiu. Si cum mergeam eu imi intra in campul vizual niste picioare dezgolite. Piele pe frigul ala. Dar avea pantofi si tricou. La culoare negre. No pants, though. Si cum coltul ala era cam intunecat, albul pielii sarea imediat in ochi. Am trecut repede si-am inceput sa rad singura pe drum. Mi-am adus aminte instant de alte faze de genul. UNa destul de recenta, acum maxim 2 saptamani. Un tip se pisa in Piata Muncii, pe refugiul din statia lui 104, statia pentru centru. Pe acolo ramane pe trotuar doar un spatiu de juma' de metru sa treci. Si eu mergeam, ca pinguinu', incercand sa nu alunec pe gheata si sa uit de frig. Va pe unu ca sta cu fata spre refigiu, in spatele lui si ma intreb ce dracu face acolo, ca blocheaza circulatia. Il injur in gand fix inainte sa trec pe langa el. Trec de el si realizez ca el ed fapt se pisa. Nu ca as fi vazut, dar avea pozitia de pisat pe gard. Ma intreb acum, oare aia de stateau in refugiu au simtit, mirosit, vazut ceva...ca stiu ca refugiile astea sunt cu sticla transparenta :)) O sa verific astazi. Cat asteptam eu sa se faca verde, vine si individul, si imi arunca o privire. Pesemne l-oi fi deranjat.
Am lasat la urma pe preferatul meu in d-astea. Boschetarul de pe Kiseleff. Eu mergeam la scoala, cand eram si eu studenta, pe jos prin parc, apoi pe Kiseleff. Acolo, de cum inmugureau copacii pana toamna tarziu era in tufisuri un boschetar ce o freca pentru cei ce asteptau in statie masinile sau pentru cei din autobuze. Baiatul era foarte darnic, facea si "pss, Pss" sa fie sigur ca are spectatori. Eu ma obisnuisem cu el, aproape ca ma miram daca a patit ceva atunci cand nu era la post. Si avea loc bun...ca era acolo un fel de tufis care ii permitea si sa fie vizil perfect pentru oamenii din masini, si pentru cei din statie dar sa se ascunda daca era nevoie. In anul 5 nu tin minte sa-l fi mai vazut. Habar nu am daca a patit ceva sau daca si-a schimbat locul. Ii dedic postarea asta lui. Nu o sa uit ziua cand a iesit din ascunzis si o freca in mijlocul strazii, in fata unei fete ce se odihnea pe banca pana ii sosea masina. O scena induiesatoare. Ambii pareau ca traiesc momentul. :))

7 comentarii:

worsakeend spunea...

god..mare e gradina doamne :))

Andi spunea...

mai sunt faze din astea si prin zonele noastre a celor trei care comentam pe aici, mai exact pe langa parcul ior. din nefericire pt cei in cauza de fiecare data cad dau cu ochii de ei ma apuca in chef nebun de thaibox si pe ei un dor nebun de stomatolog. prietenii stiu de ce si cum se face.

/c. spunea...

IOR? Serios? Never seen them.

Da' mi-ai amintit de o faza. Tot baieti d-astia..in centru, la Armeneasca, fix in mijlocul strazii. Eu, cu o prietena ce e magnet pentru asa ceva. Nu stiu ce a fost cu mine in ziua, aia probabil de la caldura si probabil ca era fix in strada, da' am fost la un pas de a-l plezni peste fata cu sticla de apa ce-o aveam in mana...Acum cred ca m-am abitnut ptr ca nu eram singura. You should teach me some of that thaibox stuff :)) Parca as exersa ceva :))

Andi spunea...

bagam niste lectii la vara cand e sezon de masturbare prin boschetii dintre potcoava si gura de metrou din parc. adu tu un foras (parca asa se scrie corect sau nujtu) sa le adunam plombele de pe jos dupa. :))

/c. spunea...

ah, cata violenta :))))

(acum inteleg de ce nu i-am vazut. eu nu am treaba pe la potcoava. daca trec pe jos acolo de 5 ori pe an e bine)

Andi spunea...

Sex comes with violence. Pt astia de care vorbim cel putin. :))

/c. spunea...

Violenta pica perfect..mai ales in serile calduroase de vara. Activitatea ideala :)))