luni, 4 iunie 2012

first times

poate ca ar fi trebuit sa incep cu o piesa careia ii zice fix asa, "prima oara", dar am postat-o deja, asa ca o sa pun muzica trupei ce-am descoperit-o weekendul asta. ca a fost weekend plin de multe lucruri facute prima data. Am descoperit trupa the DaDa. Canta in Oscars, care-i un pub pe Covaci si unde am ajuns la insistentele unei prietene. Locul e ca orice pub de pe la noi, numai ca are o gradina mica in spate. cum ar zice alta prietena, barul asta e in fundul gradinii centrului vechi (depinde de unde vii). si apoi mai te duci sa stai si-n fundu gradinii barului...dar cat de dragut este. Asa, si ziceam de Oscars ca este dragut, doar ca nu fusesem acolo decat cat sa bem o cafea. si-am fost sambata asta si pe noapte, asa, ca de final de noapte. Si acolo era trupa asta ce presta live. Foarte tare...piese ca de centru vechi, si mai lente si mai rock si mai pop, dar foarte frumoase. Sunet bun, astia canta foarte foarte bine chiar si extra cireasa, solistul e frumusel frumusel. Am facut un mare crush de grup... Piese de-ale lor...nu prea stiu, ascultam acum, dar nu m-a lasat nimic masca, oricum sunt muuult mai buni live. Ca sa termin cu noaptea, am iesit in club ptr prima data cu unul din ai mei stilisti...si a fost ciudat, as zice. e ca si cum iesi cu maimuta, cum a zis o prietena...bine e cam urat zis. ideea este ca el este foarte sociabil si are multe cunostinte...Asa ca atunci cand mergea prin centru se gasea la ficeare 2-3 mese cate o persoana care il striga si la care se oprea sa ii salute si sa stea de vorba. Ma gandeam azi ca e mai nasol sa iesi cu el prin oras decat daca ai iesi la brat cu Monica Columbeanu, de exemplu. Pe aia o stie toata lumea, dar nimeni cu indrazneste sa o abordeze, cel mult se uita dupa ea, sau asa cred eu. Dar el, nu, el vrobea cu toata lumea...obositor... Apoi, ajungand in Oscars, am avut ocazia sa vorbesc ptr prima data cu un neozeelandez. bine, am aflat ce natie e mai tarziu. cat am vorbit cu el, sau mai mult cat a incercat el sa vrbeasca cu mine, eu ma gandeam ce naiba zice asta, parca e engleza, dar ce naiba sa ii raspund ca sa nu para ca vorbeste singur....tot incercam sa ii explic ca nu il inteleg, (sunt mai surda eu, si oricum mi se pare aberant sa te apuci apoi in club sa stai la taclale...). si saracu tot incerca sa imi zica chestii..si eu sorry, sorry.pana cand l-am auzit "sorry, i talk all this rubbish"...si-am fost fericita ca am inteles in sfarsit si eu ceva! si-apoi a plecat... si in ultimul rand, am avut parte de premiere cu bautura si gatit. nu stiu cum, dar eu nu mai bausem mai tai, mi-a scapat cocktailul asta asta. si cum sunt fana rom, am incercat. tot Mada a fost de vina, ca si cu Oscars-ul. And it was love. Se fac cam asa: niste frunze de menta, un pic de lime si zahar brun frecate bine bine pe fundul unui pahar, apoi gheata zdrobita pana se mple paharul, apoi rom si putin sprite. si apoi, enjoy. Alta dragoste a fost cu salsa verde al lui jamie oliver. sambata, pe zi, am ajuns la emisiunea astuia, in timp ce gatea chestii in 30 de minute. facea ceva peste la cuptor cu sos salsa verde si cu cartofi noi la cuptor. mi-a placut reteta si tipsurile. intamplarea face ca dumnica ma trezesc ca mama face cartofi noi la cuptor. asa ca iau menta din pahar, prospat culeasa de la tara, patrunjelul din ghiveciul din balcon, alte mirodenii de prin casa, pun ultimul strop de ulei de masline, inlocuiesc mistarul dijon cu mustar normal, dar adaug cateva boabe de mustar si uite asa fac primul meu sos salsa verde. pentru lucrurile pe care le faci pentru prima data si apoi iti plac atat de mult incat devin obisnuinte.

Niciun comentariu: