duminică, 10 iunie 2012

nunti si lampioane

Am lansat lampioane aseara de pe malul lacului Herastrau. Eram la un moment dat afara si nu stiam ce sunt luminitele de pe cer, de culoare galbuie, care pluteau 2 cate 2. Apoi, spre dimineata, cand domnul ginere ne-a invitat pe ponton sa inaltam lampioane am relaizat ce erau. se pare ca de cand cu recordul de la Iasi a devenit popular sa faci asta. Si este si palpitant. Si este si lucru de echipa. Unul desface, altul pune fitilul, apoi unul aprinde, altul tine bine de hartie ca sa se umfle bine, sa-l ia vantul si apoi sa strigi cat poti de tare, hai, hai, urca, zboara! Mi-a placut!! Am lansat vreo 4-5 si pe vreo 2 le-am inecat, dar oricum a fost palpitant. am fost domnisoara de onoare la nunta. A fost nunta unui var de-al meu, despre care eu mereu am crezut ca este de gradul 2, dar este de fapt mai indepartat, oricum asta este ptr ca pe partea asta de familie toti sunt apropiati. A fost experienta interesanta...initial mi s-a parut ciudat sa accept, ptr ca in mintea mea domnisoara de onoare trebuie sa fie o fetita in rochie roz, mica si draguta. dar am trecut peste prejudecata asta si i-am ajutat si eu cum am putut. Rolul meu era sa stau la usa si sa ii intep pe toti ca sa le pun floarea in piept. Am avut companie o colega de-a miresei, simpatica fata si o alta fata cu care sigur eram si cu ea intr-un fel inrudita, doar ca nici una nu cred ca eram foarte consitente de asta. Apoi saracuta, parea cam singura, venea la mine ca sa mergem sa dansam, cred ca i-am placut. Despre nunta, am realizat ca nuntile de Bucuresti sunt usor triste. Pana la dansul mirilor a fost o muzica de taiat venele, apoi numai muzici d-astea de nunta, pop. Incepusem sa plang dupa o hora, o populara...Cred ca nuntile de la Moldova cu hore pana la 6 dimineata si-au pus amprenta pe mine. Oricum, una peste alta, a fost o nunta draguta. Un gand am avut, nu le inteleg pe miresele astea cum reusesc. Toate nuntile la care am fost pana acum au fost la fel. Miresele astea parca au altfel de energie in noaptea aia. Danseaza cu toata lumea, zambesc, sunt vesele, stau pe tocuri sunper inalte, si ii fac pe toti sa se simta bine. Si sunt de obicei super obosite ptr cas implica in organizare, stau nemancate ptr ca ii intretin pe ceilalti, beau destul alcoolca doar dau noroc cu toti invitatii, si totusi radiaza. Poate o fi cea in tot evenimentul asta ce mie imi scapa momentan...

Niciun comentariu: