luni, 30 aprilie 2012

imaginile din mintea ta

ma uitam pe contul meu de deviantart. si uitasem de el. multe poze cu ceruri, apusuri in mare parte si cateva cu oameni, dar in care tot peisajele sunt in centru. ma atrag mai mult culorile si tot ce e natura. poate si pentru ca e mereu acolo, e accesibil, e mai usor de fotografiat si pastrat. oamenii trec, pe oameni cateodata trebuie sa ii abordezi si sa le ceri voie. este mai greu de prins momentul. dar, revenind la cerurile mele, unele m-au adus in lumea de atunci, de acum 3-4 ani, 2008-2009. titlurile isi au rostul si completau imaginea. ca cea in care eu stateam pe marginea unui doc, in stockholm, noaptea si titlul este "canyou hear the seagulls?" poza este facuta de Benedetta, prietena mea cu care am vizitat orasul noaptea, cand altii au ales sa se rupa in club, noi am umblat noaptea prin orasul gol. si ce noapte frumoasa a fost. iar atunci, cand incercam sa ne bucuram de berea cu 3,5% alcool (cea mai alcoolica din oras, gasita la ora aia), stateam pe marginea apei si ascultam pescarusii. ala moment. si il am pastrat. deci, can you hear the seagulls?

Niciun comentariu: