marți, 19 iunie 2012

pofte de vara

am vazut azi la unirii un print misto de la love plus. campania lor nou lansata zice ake love, not (just) sex si cautand vad ca au facebook misto, cu aplicatie sex vs love, plus alte chestii de care nu am avut rabdare. pe print zicea ai grija la trepte, scris mare si apoi ceva gen sa nimeresti in bratele tipuluipotrivit...am incercat sa retin dar n-a iesit. cam atat de prezervativele. am fost sa imi iau rom azi.mi-e o pofta de alcool de sambata, cand beam suc de mere si mi s-a facut pofta de vodka. apoi a adus mama menta de la tara si cum la magazinul meu nu aveau rom, am rabdat...o zi. azi am fost la mega si-am luat lime, rom si sprite. aveam de toate mai putin cuburi de gheata. unde a inceput caterinca. stiam ca aveam si pungi ptr gheata si cutiuta de la ikea. si nu le gaseam pe nici unele...ingrozitor cand stii ca ai de toate mai putin un maruntis d-asta, care se dovedeste atat de important. am gasit pana la urma pungile cand ce sa vad..le mancasera niste gaze si aveau gaurele. dar am rezolvat-o si pe asta,am lipit scotch peste si a mers. acum astept sa se inghete apa. mojito on the way!!!!

Niciun comentariu: