joi, 2 septembrie 2010

asleep



Nu pot sa dorm de vreo saptamana...cam fix dupa nunta. noapte alba la nunta, 7 zile de nesomn. sau o fi ca a venit toamna. oricum...e nasol...ma simt obosita si nu am somn. si ma uit la seriale. d-alea vechi. ca tot ce e acum nou e inca in pauza. mi-a venit sa ma uit la roswell. asta e un serial de pe vremea liceului..eram cam a 10-a. si abia se lansase dido, ca prima ei piesa e sountrack la film. asa dadui de piesa de mai sus.
asta ca sa fac o introducere. imi venii sa scriu ca azi am avut o zi teribila. cum nu pot sa dorm, stau pana tarziu , ptr mine cel putin, si ma uit la film. deci dimineata nu pot sa ma mai trezesc si ma intind sa dorm cat pot de mult. deci plec traziu de acasa, deci ajung in jur de 9 jum la serviciu. ceea ce nu e big deal, de obicei. 2 sept. am realizat ca e toamna. ca mai sunt fix 2 luni pan' la ziua mea. ma simteam bine de dimineata. 2 luni si fac 25. am plecat de acasa fuga, fuga cand realizez. e joi, e 2 si aveam sedinta cu vanzarile. 9 fara 20 si eu fac cam 45 de minute pana la work.o sa intarzii. apoi ma uit cum aratam. fusta de blugi, tenesi, leggings si camasa in carouri, grunge look. genial. perfect ptr zi de sedinta. 9.25. sedinta incepuse, sefu lasase vorba cand ajung sa intru. in mod normal n-as avea treaba ca intarzii, ca nu sare nimeni cu gura, nu as avea treaba ca eram imbracat asa. azi am avut. nu era ok. ma linistesc, cat pot eu, intru, toata lumea aranjata, costum, chestii.. eu floricica. bine ca imi lasasem pe birou floarea din par. da, azi plecasem si cu floare in par. pff. trece si sedinta. apoi aflu ca aveam informare cu cei care tocmai ne-au cumparat. adica toata firma, consultanti din toata tara, oamenii din birou, oamenii de la depozit, toti, toti aveau sa via. si toata lumea era drgauta, aranjata. eu stresata. ma simteam ca dracu. incepusem sa am dureri de cap. imi place sa fiu aranjata cand e cazul. m-a deranjat azi la culme ca eram din alt film. si am ajuns si sa stau in al doilea rand. vorbea nenea randi si eu eram pe acolo incercand sa mai ranjesc, ca prea eram acra si suparata.
aflai ca ne mutam. acum e oficial. ei zic ca in 2 luni. mai repede decat ma asteptam. eu sper sa nu, ca nu vreau sa ma mut. imi place in pipera. oi vedea.
overall mi-au dat o stare mai de bine oamenii astia...
acum suntok. mi-am luat doza de filmulet, am gasit o piesa. maine am juma de zi libera de alergat prin bucurestiul cu aer proaspat de toamna. ma duc sa imi fac duplicat la diploma de bac ptr ca doamnele de la usamv stiu sa piarda diplome si apoi sa te acuze pe tine, fostul student, ca ai ratacit-o. tipic.
ma duc sa dorm. sper..:-s

Niciun comentariu: