joi, 30 septembrie 2010

mai

Am dat de ceva ce cautam de mult timp. Europafest 2010. Cliuri cu preferatii mei, 2 polonezi si-un neamt, niste italieni tare joviali plus alte clipuri de la festival. plus peste ce am dat acum, un clip cu cei 3, pe numele lor de scena, staphan braun trio, facand caterinca la metroul din bucuresti.
that's the channel

acum eu nici nu mai stiu daca am scris de europafest la vremea lui. abia incepusem serviciul. eram capiata de atata informatia si festivalul asta a venit ca o alinare. am fost vreo 3 seri la rand direct la muzica. am ratat o seara ca am fost la constanta cu serviciul, dar apoi am recuperat. imi aduc aminte ca statea in sala aia micuta si extrem de cocheta de la tinerime si ma pierdeam in sunete. eram la 2 metri de scena si eram absorbita. glumele italienilor de la orchestra da' tre soldi, sau cat de simpatici erau cei trei ai lui stephan braun au fost ciresele.

Niciun comentariu: