marți, 7 septembrie 2010

les elephants

ca-mi place berea ar trebui sa se stie. ca-miplace tuborg, la fel. ca e daneza. da' ca-mi place carlsberg elephant ca e de la mama ei, ca a fost piatra de temelie in dk si ca are 7,2% alcool, aka e echivalentul danez ptr tuborg royal export, iar ar fi cazul sa fie stiut. si datorita placutului asta am tot salivat de un an jumate de cand m-am intirs dupa calrsberg elephant. si dupa somersby cider. ei bine, calrberg am reusit sa gasesc prin bucuresti in 2 ocazii pana acum. prima data anul trecut la tuborg green fest. 0,33l. ce fericita am fost. desi am baut-o din pahar. rasturnata din doza. apoi din intamplare am citit pe net meniul din absintherie. si ce am gasit? carlsberg elephant. evident ca m-am teleportat acolo. 7 lei doza de 0,33. am baut, nu am simtit=o chiar la fel ca in dk. am sughitat si m-am ametit. ah, ce frumos.
si de atunci tot plangeam. elephant. cidru. si ieri am gasit. am fost prin auchan. nu mai fusese de cateva luni. de prin iulie cred. ultima data era campionatul mondial si era expozitie de bere. din toata lumea. am salivat la multele tipuri, ma cautat elephant sau ceva danez, m gasit numai tuborg tropical si specificele de la noi si am plecat zicand ca ma voi intoarce curand sa cumpar ceva beri imbietatoare.
m-am intors abia ieri seara. am trecut asa, din obisnuinta pe la raionul de bauturi. ca imi place sa ma uit. la fel ca la ciocolata. poate imi zambeste ceva. si ce vad: calrsberg elephant, la 0,33 multa stand pe stand. trag un mic urlet. arat cu degetul mamei ca un copil retard. apoi vad tuborg royal. d-aia in ambalaj negru cum am gasit de 1 mai. vai. nebunie. umplu cosu'. iau si alte tipuri. ceva ceh. ceva cu rosu, 8,5% alcool. vai. rai.
acum nu e big deal. sunt bucuroasa ca am reusit sa gasesc asa ceva in magazin. e ciudat, e alcool, dar imi aduce in minte amintiri frumoase. amintiri dintr-o perioada frumoasa. mai mult ma bucura ca am gasit, nu ca o beau. un pic din clipele de atunci la casa actuala. cum mi-a zis neamtul-danez intalnit de curand. a ajuns la 18 ani in dk si acolo a ramas. de 35 de ani. un pic de inima ti-a ramas in copenhaga, nu0i asa? cine poate sa zica mai bine cum te simti decat cineva care a trecut prin aceleasi simtiri ca si tine?!!

Niciun comentariu: