sâmbătă, 18 septembrie 2010

pe tocuri

Am fost in club. In Silver Church. Cu byp-ul. ca sunt multi oameni noi, si o chestie de genul asta e tare buna la socializat. in plus, mai mult aveam eu chef de club. si am zis sa profit de ce am. si=am propus si s-a ales. in ultimul timp imi sta capul numai la party-uri si iesiri cand e vorba de byp. de marketing-ul meu m-am cam lasat, de realizat chestii ptr organizatie la fel. dar am fost capul la party-uri. ba ca am avut casa la dispozitie o luna de zile, ba ca aveam eu chef sa fac ceva si aveam nevoie de anturaj. si-mi place. asa ca ultima chestie a venit la tzanc. ieri la birou vad un mail de reorganizare intern si vad ca eu nu mai eram team leaderul de mkt. mai sa fie. stiam eu ca am zis ca o sa las pe altcineva sa se ocupe mai mult cum eu nu mai am timp, dar chiar asa sa fiu degradata si sa imi fie data functia altuia fara sa fiu anuntata, fara sa fie nimeni anuntat. dubios. ma supar, ptr faza ca nu m-a anuntat si pe mine si ma apuc sa trimit mailuri si sa fac din chestiile pe care am zis ca le fac ptr proiectul nostru (chestii pe care nu cred ca le-as fi facut altfel, dar cand ma calci oe coada tre sa iti arat ca pot sa fac. pana la urma aflu ca de fapt cine facuse listele pur si simplunu stie cum sta treaba. dar din discutie in discutie cu cine trebuie s-a ajuns ca eu sa ma ocup de iesiri/events interne byp. super. ce oricum fac involuntar. ma gandeasc mereu cum sa fac sa umblu brambura. imia duc aportul cumva si eu.
asa, o mare paranteza. incepusem cu clubul. am fost eu in silver church in zi cand e cu dans. si am zis ca daca tot merg sa merg si eu ca fata. si am ajuns eu in club in fusta pan' la fund si cu tocuri. ceva nemaivazut. dar a fost foare tare. mai caterinca a fost cand am ajuns la 3 jumate pe lispcani pe piatra cubica incercand sa gasim un locsor unde sa mai dansam. sau colegu' de la londa care a ajuns si el cu noi in club, dupa ce earlier ne invitase la stand=up comedy. cnad zic "ne" zic de mine si de irina, colega din byp ce e responsabila ptr locul de munca ce il am acum. si colegu asta ne ducea el la 3 si ceva acasa, ajunsesem pe la muncii cand face ca vrea in club pe lipscani. eu ca ma dor picioarele. si chiar muream. imi amortisera degetele si pingeaua. irina murea de somn, dar rezolvase problema cu picioarele ca venise cu balerini de schimb. si cum stateam eu pe ganduri daca sa mgm sau nu, intoarce tibisor masina si ne intreaba cum ajungem pe lispcani. omu' nu e in bucuresti doar de vreun an si nu sti inca strazile extraordinar de bine. haha. ma rapesti si ma intrebi tot pe mine cum sa ajungi la destinatie. ajungem si am reusit sa bifez mersul pe tocuri pe piatra cubica de pe lispcani la 4 dimineata. extraordinara senzatie. cum nu eram in stare sa ma plimb prea mult si cele cateva pub=uri din zona goblin/suburbia nu ne=au incantat, am ajuns sa bem ceva la aer. la 4 jum eram acasa odihnindu0mi oasele.
concluzia. o seara misto. am experimentat senzatii noi. m-am testat cat pot rezista si daca pot sa fiu si eu fata, usor spre dezmatata. si-a mers.

Niciun comentariu: