marți, 3 august 2010

i love you

M-am uitat la New York, I love you. Vazusem mqi demult Paris, je t'aime, imi amintisem ca a aparut si nyily si azi am gasit timpul sa ma uit...dupa cateva luni bune de cand il luasem. l-am vazut fara sa ma uit sau sa citesc ceva despreel, cum fac de obicei. doar m-am intins in pat si i-am dat drumul. mai multe povesti random ce au loc in new york. nu mais tiam exact cum fusese actiunea la paris..., cum sau daca se intersectau secventele, ce mi-a placut...stiam doar ca l-am vazut.
m-am lovit de povesti scurte, unele fara nici o legatura cu altele, apoi altele in caere personajele apareau in secventa celorlalte and so on. am gasit un oras messy, noste povesti la fel, situatii neprevazute, edgy, cu final exact invers decat drumul pe care te ducea povestea. toate parca pe aceeasi linie, desi ale unui om diferit - 10 povesti, 10 regizori. poate s-au vorbit. dar overall mi-a dat o stare de bine. citeam acum pe imdb si review-urile sunt ingrozitoare...mie mi-a placut. a mers de o seara lenesa de vara. si muzica e perfecta. te plimba prin oras. cu povestiule lor. poate unele trase de par, poate din realitatea orasului, poate nu conteaza. e viziunea lor si mie mi-a placut.

Niciun comentariu: