miercuri, 11 august 2010

what do you see

Am gasit ceva frumos

plus clipul de mai jos>>>


Let's Not Talk About Aesthetics from SLA Architects on Vimeo.

am ajuns din link in link. si e copenhaga. si e frumos ce pot face astia. treceam destul de des pe langa bulevardul asta. cred ca am mers pe el o data sau de doua ori. nu am observat cum arata. cum il vad acum ca arata in poze. parea ceva normal atunci. stiu ca acolo statea benedetta. imi zicea ca isi face proiectul despre sonder boulverd. atunci nu am dat importanta. ah, dar ce frumos e.

alt link. un alt clip.




m-a apucat de putin timp sa ascult radiohead. rem. ce gasesc si are chitari de fapt. nu mai stiu cum..dar incercam sa imia duc aminte intr-o seara cum le zice astora de canta piesa aia. erau rem si piesa era losing my religion. apoi am incercat sa imi aduc aminte de aialalti. erau radiohead. apoi incearca sa iti aduci aminte cum le zice lead sinderilor. la final am incercat sa dau de piesa. "ebow - the letter" demult, de tot, imi zisese fratele de ea. ca e greu sa tii ritmul si sa o canti. si am ascultat=o si ras-ascultat=o pana cand o stiam pe de rost.
si din neamintitirile de mai sus am dat de varianta live cu cei doi. clip care de cand am dat de el ma urmareste. cosmar. da' ma tot uit. asucltatul e vis. vizionatu..pai e dl. michael in chestia aia ce la final ii arata formele in bataia soarelui, e thom ce se misca asemenea unui copil retardat. dar ce divin canta...

Niciun comentariu: