vineri, 14 mai 2010

scurt

sunt obosita. vreau week-end. vreau sa scriu. am multe de scris. si imi e somn. si am si mai multe de facut. am liste pe pagini multe de things to do. si inca nu m-am uitat pe lista de byp. e doar lista de work. dar nu ma plang. ca am un serviciu cam bestial. si realizez pe zi ce devin mai ocupata, si imi cam place. cant pe strada cand ascult muzica la telefonul de serviciu. ha. am telefon la care pot s-ascult muzica. si chiar se aude cum trebuie. as in in prima zi cand l-am luat am stat 2 ore s-ascult muzica la casti de pe telefon. zici ca descoperisem focul. auzeam sunetele altfel. si mi-e somn. si zilnic scriu in minte posturi peste posturi. acum s-a dus 95% din ce voiam sa scriu. ma duc sa dorm.
o sa zic altadata de europafest si de noua mea iubire, polonezul pianist; de constanta; de bestialul meu servicii; de ce oameni minunati cunosc; de cat de agitata sunt si-mi cam place; de trainingul byp ce incepe sa iasa; de multe. ma duc sa dorm.

Niciun comentariu: