sâmbătă, 29 mai 2010

planuri..

mama, ce nu-mi place cand imi fac mici planuri si mi se dau peste cap. azi stiam ca voi fi singura acasa. deja ma vedeam cum stau seara lenevind, asteptand sa ma uit la eurovision,  mancand floricele si band o bere. da' vine familia inapoi acasa. c-asa fac mereu. pf. macar am avut juma de zi de chill-eala. am stat, cred ca pentru prima data in ultimele 3 saptamani si nu m-am ingrijorat [ptr nimic. chiar e bine. saptamana trecuta eram terminata. aveam show, training byp, plecare samabata seara la baia mare, stress.
ah, e bine sa ai niste momente pentru tine. desi, pot zice ca ce-am facut azi a fost tot in interes de serviciu. am stat si-am facut cercetare pe canalele de muzica. tre' sa fiu la curent cu muzica asta...ca la show-uri cand se tunde si coafeaza e nevoie de muzica ptr inspiratie. deja mi-am adus aminte de ce nu ma mai uitam la tv. de ce nu ma uitam  nici macar la posturile de muzica, lasate asa poe fundal, de ce nu ascult nici radio. aceleasi piese. over and over. macar am aflat ce ma interesa.
acum daca as avea si odc, soulseek sau alte program e download ilegal muzica si care sa si mearga ar fi perfect. ieri m=am chinuit o seara intreaga sa gasesc un programel sau un site de unde sa pot downloada muzica de pe myspace. da, vreau muzica polonezilor de la europafest. n-am gasit. n-a mers.
ca tot am zis de eurovision. am gasit ieri o piesa f jmechera. sper sa castige, ca oricum e cam favorita cica.



M-am blocat pe ea. imi place accentul tipei. deci ma uit sa vad daca iese.

Niciun comentariu: