miercuri, 26 mai 2010

plutind

Judetul Maramures vazut din avion e superb. Asta e gandul ce mi-a trecut luni seara prin cap cand zburam spre casa dupa seminarul de la Baia Mare. Era ceva ce nu mai experimentasem in zborurile anterioare cu avionul. Poate si usurarea si fericirea ca stiam ca in 2 ore aveam sa fiu acasa, dupa ce la dus mersesem 14 ore cu trenul. In fund...fara cuseta. Minunat. In Maramures de sus in orice aglomerare de cladiri intotdeauna observi biserica. Triumfatoare, alba, mare. E acolo, in centru, vegheaza. Si iese in evidenta.
Dupa biserici ce le vezi fara se la cauti deja ajungi in Rai. Iarasi asta am gandit. Eram deasupra norilor. Aia albi si pufosi. Si era RAI. Si eu nu cred in d-astea. Dar era linistitor. Sa te holbezi pe geam gandind ca o sa vezi un ingeras cu aripi albe la fel de pufoase ca norii cum sta el in varful norului si canta la harpa.
Apoi ajungi la munti. Si ei albi, dar cu striatii. Forme fel de fel de diferite. Si ajungi in sud. Vezi un apus de la inaltime si ajungi la casa cea draga.
N-am coerenta. Tot vreau sa fac ce mi-a zis un om foarte tare. SA scriu zilnic ce am realizat si mai ales ce n-am reusit sa fac bine in ziua ce-a trecut. Jurnal. ?cum faceam in trecut pe aici. Viata zi de zi cu multe detalii inutile ptr cine o citi. Dar pretioase [pentru mine. ?Si imi e greu. sunt obosita. nu pot sa procesez. n-am timp. vreau sa dorm ca sa pot sa ma trezesc a doua zi la 6.45 ca sa ajung la 8.30 sau mai devreme la birou. ca nu e timp ptr ajuns mai tarziu. si-am atatea ganduri. vreau sa imi gasesc iarasi inspiratia si motivarea sa scriu. am atatea de zis si nu vreau sa le pierd. vreau sa mi le reamintesc, sa imi reamintesc de mine in clipele astea. la fel cum as vrea acum sa fi tinut in cph un jurnal. same time, last year nu a iesit cum voiam. s-a dus si nu mi-a ramas decat visul ca merg noaptea pe bicicleta si senzatia pe care o aveam, de liniste, de nimic de fapt. un fel de vrie placuta. un fel de hibernare.

Un comentariu:

worsakeend spunea...

ohh...te invidiez :))