marți, 18 mai 2010

Miscellanous

asta e asa ca sa nu uit...
am trecut pe la muncii pe langa o florarie de acolo si mi-au sarit in ochi niste coroane cu flori din plastic. bine, le vad mereu, dar azi le-am observat. si asta m-a facut sa ma gandesc la diverse. le enumar.
- first. cand o sa mor eu vreau flori naturale. pai de-mi vii cu coroana cu flori de plastic eu invii sa te bat cu florile peste ochi.
- next one a fost tot cu moartea. ma mai gandesc eu asa...si ma gandeam ca de ar fi vreodata sa mor subit, ce s-ar intampla cu oamenii cu care comunic prin online. mi-ar placea sa stiu ca exista o persoana care in caz de nefericit eveniment si ii anunte pe cativa, selectati de mine, ce am patit. cred ca e cazul sa imi fac testament :) Apoi au fost ganduri cu fel de fel de fixuri de-ale mele. miscellanous stuff.
- cand trec pe langa un cos de gunoi si este la inaltimea umarului/fetei cu partea de aruncat, si daca mai e si noapte, mor de frica la gandul ca de acolo o sa iasa un sobolan si o sa ma atace;
- nu suport sa merg cu pungi in mana. mai accept, poate, cate una din plastic, dar trebuie sa arate intr-un anumit fel. pungi de hartie, de material, never. doar daca sunt purtate pe umar. de aia am mereu ditamai gentoiul. indes tot de pot.
- pe acelasi principiu, urasc sa merg cu flori pe strada in mana. cel mai bun exemplu: anul asta de 1 martie am bagat zambilele si ghioceii primiti in geanta si asa am umblat cu saracele flori vreo 3-4 ore prin oras.
- inca imi e frica de biciclete. desi acum le vad cu alti ochi, inca tresar cand vad vreun biciclist ca vine amenintator spre mine.
- dupa ce ma uit la un film de groaza nu pot sa dorm cu picioarele afara din patura, sau scoase din perimetrul patului. mi-e frica de monstrul de sub pat.
- vara nu pot sa dorm daca nu am un cearceaf care sa ma acopere. oricat de cald ar fi.
- ca sa adorm deseori stau pe burta cu un picior ridicat in sus, la 90 grade de la genunchi.
- nu imi place fumul de tigara, dar imi place la nebunie mirosul de tutun pe pielea palmelor si mirosul de tutun al tigarilor neaprinse si al pachetelor de tigari.
- imi place mirosul de carte, revista noua, mirosul de piele noua

....mai adaug
- cand vad un obiect ma gandesc la doua lucruri:
1. cum as putea sa fac ca sa il fur. asta e mai mult asa ca sa ma incerc sa vad cat ma duce mintea...si apoi daca mi-ar reusi m-as intoarce sa il inapoiez. am o mare atractie in a "fura" tablouri si obiecte de arta si decoratiuni si mai ales steaguri din institutii publice.
2. ma gandesc cum ar putea acel obiect sa te ucida sau sa omori pe cineva cu el. de exemplu: mananci o capsuna. in cate feluri poti muri de la ea - otravit, aluneci pe ea, te ineci..etc..astea sunt cele mai simple.

Niciun comentariu: