sâmbătă, 11 februarie 2012

Sweetheart...

Intr-o seara la cosmetica, pe cand imi scuipam timid problemele, cosmeticiana mea incepe sa imi povesteasca si imi baga 2 carti in geanta. Sa le citesti, ca o sa vezi ca sunt ce iti trebuie.
Acasa ma uit la ele si mai, mai ca le-as fi aruncat dupa coperti si dupa titluri. NU mi-as fi aruncat privirea la ele intr-o librarie, nu as fi pus un deget pe ele nici daca stateai cu pistolul la tampla. "iubitule, vorbeste cu mine" si pe coperta 2, in asternuturi, figuri d-alea special alese ptr poze cu barbatul perfect musculos si viril, d-ala la care nu te-ai uita pe starda ptr ca nu il gasesti pe strada si oricum pare mai mult decat perfect. Si niste roz ciclam prin astertnurile alea, direct pe coperta!!! What the fuck???
Ma gandesc eu ce sa fac, ca tipa imi povestise din carte si parea interesant. Asa ca iau eu niste hartie verde crud de prin casa si imbrat copertile. Better. Si ma apuc de citit. Cartea in interior, continutul este foarte bun. Nu as intelege de ce sa o strici cu asemenea titlu si asemenea coperta. Barbatii sigur nu s-ar atinge astfel de ea. Poate la un anumit tip de femei prind siropariile astea. Dar totusi... In prefata autooarea zicea ea saraca de faptul ca se adreseaza atat femeilor, cat s barbatilor, dar poate era oarba si n-a vazut coperta.
Oricum, trecem peste micul inconvenient. Cartea era pe noptiera mea, cu coperta verde si statea sa o citesc. Este vorba de toate diferentele dintre barbati si femei, explicate foarte pe intelesul oricui. si cum deja aveam drumul asta pavat, prin niste fimulete vazute la serviciu puse de seful meu in sedinta de vanzari, si un intreg seminar pe tema asta vazut la un coleg am inceput sa ciesc.

Stii cum e cand ai o revelatie? Se aprind toate luminile, se elibereaza drumul, totul e lin si clar. /citeam si as fi plans , ca realizam ca stiu unde am facut cum nu trebuia, si as fi ras ca era fix ceea ce traisem. Asa este. Asa gandeam eu, asa gandea el. Si uite asa am trait revelatia cand era prea tarziu. Macar am trait-o, iar acum stiu ce e de facut. am mult mai multa incredere ca atunci cand va veni timpul voi fi in stare sa zic "nu", sau voi zice "da" stiind de ce o fac si pentru ce, nu doar dintr-un impuls pe care nu il pot stapani.

Niciun comentariu: