marți, 10 mai 2011

prin moldova

undi joaca moldovenii nu mai cresti buruieni

ultimele 4 zile mi le-am petrecut pe la moldova. vineri pe tren spre roman, sambata nunta la targu neamt, duminica pregatirea modelelor la iasi, luni show la iasi.
marti, acasa.

eu in facultate m-am inteles bine cu 2 fete. una e cea la nunta careia am fost acum, cealalta e cea la care am stat vineri si sambata pana am plecat la nunta. la nunta ei ma duc in august. s-au nimerit amandoua anul asta. oricum erau in relatii de ani buni si era asteptat momentul. cu nunta danei s-a nimerit perfect. duminuca eu trebui sa fiu la iasi la munca. cand m-a invitat fata eu ams arit super fericita ca vin. apoi am gandit. stai..eu duminicile mai plec. daca era nunta in orice alta zona din tara era naspa. n-as fi reusit sa ajung. dar asa, am zis ca e facut.
m-am pregatit bine ptr cele 3 zile, 2 nopti de foc - 7-8-9 mai si mi=am luat liber vineri si marti, vinerea ca sa ajung si eu decent la roman, marti ca sa ma odihnesc. acum frec menta in pat. lenevesc. am dormit ceva la pranz, am vrut sa profit ca-s libera si sa mai merg pe la legislatie sa mai invat una alta, dar fix la 2 cand sa plec a inceput ploaia cu grindina. cin' sa ma iasa afara. m-am bagat in pat si acolo am ramas...ca doar e cald si bine sub plapuma.
revenind la week-end si la nunta. eu nu am fost la multe nunti la viata mea...de acum incep. dar asta a fost usor nebunie. asta de la moldoveni. care erau si multi rau, vreo 220. si cand se bagau popularele vedeai cate 4-5 hore de cate 15-20 de persoane care serpuiau prin sala. m-am speriat putin la iceput. apoi dai cat te tip picioarele si cat poti sa tii ritmul si danseaza. in rest, cam boring. aia de la masa nu erau foarte comunicativi, asa ca a ramas sa dansez, sa beau si sa mananc, dar mai putin. si sa m uit dupa baieti. ca venisem chitita sa gasesc ceva moldoveni. si-a cerut scuze mireasa ca nu s-a gandit sa ma puna la masa cu baietii, ca ar fi fost super incantati, cica, dar mi-a promis ca la botez o sa aiba grija de asta. am plecat spre roman pe la 6. dupa ce am fost cat pe ce sa prind buchetul. next time.
la 7 fara 10 eram in roman, la 7.10 la autogara la 8 jumate in iasi, la 9 la hotel, la 9.30 la salon, la 11 jumate dormeam dusa la hotel. i-am lasat pe colegii mei sa se ocupe de fete..oricum, era totul pregatit, in regula, nu prea aveam ce face. se vede ca am prins experienta. am deja un an, pe 6 mai i-am facut.
cam atat despre minunatul week-end extins...a fost frumos.

Niciun comentariu: