miercuri, 23 iunie 2010

another dream



Ce chef am azi. am atatea de facut dar eu sunt chill. stiu eu de ce. as vrea sa scriu aici, in vazul tuturor, dar ar trebui apoi sa ii pun parola. stiu inca alte 2 persoane ce am. m-a apucat iar. am pus piesa. si zice ea tot. imi da aripi. ma inveseleste. desi nu este foarte vesela. mie imi plac astea. ma binedispun. sunete. desi conform regulilor simt ca ar trebui sa fiu trista. haha. dar nu vreau. uite asa. eu vreau sa rad cand mereu e fix cum nu vreau. eu am rabdare - "putina rabdare, putina culoare si viata-i frumoasa ca ziua cu soare". da, ma ghidez dupa chestia asta. si o sa iasa candva ceva. stiu. pentru ca vreau. trist nu obtii oricum nimic.
pff, am scris balarii fara nici un sens. o sa revin cu ceva mult mai plin de inteles. voiam doar sa marchez momentul.

Un comentariu:

worsakeend spunea...

"putina rabdare, putina culoare si viata-i frumoasa ca ziua cu soare"
foarte fain dictonu'..aa si melodia :P