joi, 22 aprilie 2010

Zambesc

Ah,
nu pot sa dorm si stau pe Facebook poate, poate o sa primesc un mesaj (pe care nu o sa il primesc..dar era speranta aia a mea...facusem niste planuri in minte). Stiu ca nu e asa...si nu astept prea mult. Zambesc. Am vorbit cu Daniela, dandu-i pentru a miia oara sfaturi, legate de unu si altu'. Si mereu simt ca pot sa o ajut, cu niste cuvinte zise bine sau spuse cand trebuie. Si ma bucura.
Zambesc acum ca m-a inveselit Elena, o rusoaica extraordinara. Cheered me up, wished me good stuff, a facut pe Cristiana cu mine, cum fac eu cu Daniela. Am vorbit si cu Sonia, o bulgaraoica. Zambesc. Ascult o melodie ce mi-a trimis-o Elena, ca sa ma linistesc si sa pot sa adorm. Ce-mi plac mie oamenii astia pe care i-am cunoscut in ultimul an. Cred ca le pot zice my friends. Zambesc. Cred ca ma duc sa adorm in starea asta. :)

Niciun comentariu: