luni, 1 noiembrie 2010

noiembrie

am dat 32 de lei sa vad un film. am mai dat si 7 lei si ceva pe-o apa. sau, am fost si eu in sfarsit la film 3d. yey. cacat. deci bani multi dati aiurea. acum am un chef de un film alb negru la cinemateca..sau la orice alt cinematograf d-ala pe model vechi...unde sa nu dau mai mult de 10 le pe intrare si unde n-au nici floricele. te duci doar sa vezi filmul. oricum diferenta nu vad. eu la orice film inghet de frig. restul e la fel. esti la cinema si vezi povestea. ce mai trebuie? eventual la astea ieftine ai si 3d...vine un soricel si te gadila. ce sa mai vrei altceva.acolo ai senzatii. da, deci nu m-a impresionat de nici un fel 3d-ul. sau saw-ul, ca p-asta l-am vazut. eu saw am vazut doar primul pana acum. nu ma pasioneaza seriile astea de uiti ce numar mai e. de obicei primul e the best. apoi incepe cu lalaieli. deci si aici. am dat 32 de lei sa vad creieri zburand spre mine..si nici aia prea spectaculos. nu ma mai duc prea curand la film. sau cred ca o sa incep sa ma duc singura la ce vreau eu.

"november has come"


asta e cantecul meu de noiembrie. are aerul de noiembrie in el.trebuie neaparat sa gasesc o dimineata sa trec pe la facultate sa imi duc duplicatul de diploma de bac si cu ocazia asta sa trec pe jos prin parc. am tot vrut toata saptamana. nu am unde. nu am cand. dar e demential sa fac asta, cu muzica potrivita in casti.
s-a dus si anul asta. vine 25-ul. nici nu pot sa ma gandesc. am altele pe cap si stau sa ma gandesc daca or iesi bine. dar am reusit sa ma tin ocupata si in orele din afara serviciului, care oricum ma tin ocupata, si am reusit sa le fac tare placute. e un pic pacat ca nu reusesc sa ma impac eu cu mine, dar macar ma simt bine overall.
am fost week-end-ul asta la tara sa-l sarbatorim pe bunicul meu. fac acum, azi, 1 noiembrie 80 de ani. am strans toata familia si-am petrecut. am avut si lautar. caterinca. avem un vecin lautar si l-a chemat tataia. nu mi-a cantat niciodata lautaru'. cica i-a dat mama bani si-a cantat de mine. eu nu eram. n-am auzit. da' sigur a fost cu norocoasa e elena, ea e sefa. ca saracu baiat, ghoerghe nu avea mare repertoriu, dar macar era inventiv si facea atmosfera. a luat toata familia la rand si le-a cantat, cu detalii despre fiecare, ce invarte. in rest, mancare, bautura si poze. asta e geniala. poza ca la tara. cu mainile puse pe genunchi.

apoi, dupa petrecere, a urmat alta petrecere, halloween. bine, aveam eu chef de petrecere si am gasit momentul. b yp si halloween-ul. si s-a facut. cum am ajuns acasa la ora cand trebuia sa fiu la party, m-am costumat in ceva simplu. burglar. all black si ciorapu pe cap. a fost minunat. pe parcurs m-am transformat in antitero, cu negru pe fatza si in semi marinar, cu inima si ancoa pe brat. ah..si o tentativa de iepuras negru, cu urechi din ciorap in cap. cred ca am fost cobai de fapt. oricum, fun a fost. acum e oboseala. sau a fost. am dormit vreo 3 ore pe seara, si-acum sunt cam awake.
planuiesc sa merg la niste concerte. sa vad la care si cate ajung. unul deja a picat, silent strike pe 13..ca plec la cluj. tare rau imi pare. ca gasisesm si cu cine sa merg. maine e alexandrina la opera. si tare imi e ca nu ajung. ca am treaba..chiar si sa dorm. ma gandeam sa o incerc si pe mariza. ca tot s-a umplut orasul cu afise. si mai erau cateva pe lista. e o perioada tare aglomerata pentru mine. si nici nu mai zic de perspectivele sentimentale. for now. e o perioada ciudata intr-un an ciudat pentru mine.

Niciun comentariu: